چه خواهد نشت پروتئین در سرب بیماری های کلیه و می توانید آن را به متوقف شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه خواهد نشت پروتئین در سرب بیماری های کلیه و می توانید آن را به متوقف شود

چه خواهد شد نشت پروتئین در بیماری های کلیوی منجر به و می توانید آن را متوقف خواهد شد؟ در واقع، ادرار پروتئین یکی از رایج ترین و واضح نشانه های بیماری کلیه ها است، می توان آن را در مراحل بسیار اولیه متوجه.

نشت پروتئین چه خواهد شد منجر به؟

شما می دانید یکی از تابع اصلی پروتئین در خون است به تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب به در خون باقی بماند. اگر پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از گرفتن خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این که خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.

در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه می باشد. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء کاهش عملکرد کلیه در سرعت نسبتا بالا سرعت می بخشد. در واقع بسیاری از بیماری های کلیوی می تواند در سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود جریمه

می تواند نشت پروتئین در بیماری های کلیوی متوقف شود؟

مشخص شده است که، نشت پروتئین به صورت اختلال کلیوی ناشی بنابراین اگر ما می خواهیم به آن را متوقف کند ما باید به اختلال کلیه تصحیح، این است که برای بهبود عملکرد کلیه است.

برای رسیدن به این هدف، در ابتدا شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب را. اگر چه می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد اما می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت، پس از آن مفید است که برای حفظ عملکرد فعلی کلیه است.

بر اساس رژیم غذایی مناسب، شما باید یک درمان موثر را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، بنابراین شما می توانید یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونگی بهبود عملکرد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر ما واتساپ / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما مشورت کنید.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: